Annons:
Etikettövrigt
Läst 2588 ggr
Mezzzanina
1/30/11, 12:27 AM

Sökte fonder och fick hjälp!

Måste bara berätta för er. (för jag är så glad!)

Jag sökte pengar i två av synskadades riksförbunds fonder.Och jag fick lite pengar från båda fonderna!Så nu kan jag äntligen köpa mig en bärbar dator som jag kan ha förstoringsprogram på!!

Åh vad det kommer att förbättra för mig och min situation!

Som det är nu så sitter jag och surfar på en Asus eee som är mindre än ett A-4 i stolrlek och det tar så hårt på min syn att jag får migrän och blir sjuk var gång jag använt min dator.Jag kan heller inte se rakt fram för att jag har blinda fläckar i mina ögon så när jag skall använda datorn så måste jag se på skärmen från sidan.Men nu kommer jag att ÄNTLIGEN få hjälp från syncentralen med förstoringsprogram samt någon form av uppläsningsprogram.Men jag måste först  köpa den nya datorn.Åh vad jag har längtat efter detta!

Annons:
[SvenA]
1/30/11, 11:02 AM
#1

Stort grattis till dig för detta

Det bästa program som har både tal och förstoring är supernova be syncentralen om detta på en minnespinne så att du kan ta det med digg om du ska åka bort och inte kan ta datorn med dig

Sigrid-pa-Pottan
1/30/11, 2:39 PM
#2

Grattis!

Kan förstå hur det känns, vet inte vad jag skulle ta mig till själv om jag inte fick ha min dator med allt vad den innebär.

Lycka till!

[SvenA]
1/30/11, 3:58 PM
#3

Utan datorn så skulle man inte överleva rent mentalt eftersom den är den enda vägenjag kan ha kontakt med andra människor då jag inte får den ledsagahjälp som jag måste ha för attt kunna förflytta mig

Mezzzanina
1/30/11, 9:41 PM
#4

Tack!Skall fråga om den där Supernova.Men först skall jag skaffa datorn!

[SvenA]
1/30/11, 10:01 PM
#5

Tänk bara på att skaffa en dator som klarar av dom krav som behövs för dessa extra program som du har behov av

När det gäller supernovan så finns det vissa kravspecifikationer som man måste uppmärksamma vid datorköp

Här hittar du systemkraven för supernova

http://www.yourdolphin.com/productdetail.asp?id=1&z=16

Mezzzanina
1/30/11, 10:21 PM
#6

Tack Sven!Jag tänkte höra om en av killarna på syncenralen kunde följa med och köpa dator.Skall ringa dem imorgon och fråga.Jag kan nämligen inget om att köpa datorer.

Annons:
[SvenA]
1/30/11, 10:34 PM
#7

Det som du mååste komma ihåg är dom kraven som finns

Du kan skriva ut dom och ta med dig till affaären om du inte får hjälp av syncentralen

Mezzzanina
1/30/11, 10:48 PM
#8

Jag skall skriva av det Sven.Tack snälla!

Upp till toppen
Annons: