Annons:
Etikettövrigt
Läst 1348 ggr
Saiipz
2010-12-08 21:49

Färgade Linser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! :)

vet inte om detta är de rätta stället o skriva in detta , men vet ni någon bra stans i östergötland där man kan köpa färgade linser o få dom hemskickade samma/nästa dag? :)

har ett litet synfel (att jag är närsynt) men använder vardags linser så vet hur man hanterar o tar ut/in :)

ska på nobellmiddag i skolan där vi blivit tvungna att klä upp oss, o vill ist ha bruna ögon då :) (mina vardags är grön/blåa)

så ingen som vet vart man kan köpa? för måste isåfall ha dom tills på fredag :)

mvh moa

Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..

Annons:
[SvenA]
2010-12-09 11:49
#1

Har ingen aning men jag förstår inte heller varför byta bort den färg du är född med?

[Beavis]
2010-12-09 16:04
#2

Hej salipz

Det finns ju en massa företag på nätet som säljer färgade linser. gör en snabbsökning så hittar du dem.

Vill du däremot ha dem slipade för ditt synfel? Så måste du nog gå till din optiker tror jag.

Saiipz
2010-12-09 22:17
#3

#1, jag är inte den första som skulle vilja göra de bara för skojs skull? :O

#2, jaa de vet jag mkt väl;)

slipade? jag vet redan mitt synfel o har fått linserna av dom, men kan ju ändå få ha färgade? :P

Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..

[Beavis]
2010-12-09 22:25
#4

#3 jag menar alltså att du får dem slipade och färgade så de passar ditt synfel. De flesta annonser jag sett för färgade linser är partyvarianten som är oslipade. Jag har ingen koll på om även optikerna ger en olika färgval också?  Jag antog att man kanske kan lämna in förgade för slipning för närsynthet eller liknande?

Upp till toppen
Annons: