Annons:
Etikettbemötanden
Läst 1807 ggr
[SvenA]
9/25/10, 12:50 PM

Förnedrings TV

Vad tycker ni om alla dessa TV programm där man ska rösta bort en annan person hela tiden

Jag tycker detta är ren och skär förnedringsTV och en typ av mobbing som är helt förkastligt enligt mitt sätt att se

För det är ju faktiskt som så att vi är ala olika och helt unika det fins faktiskt bara en av oss så vi kan inte komma och jämföra olika individer

Annons:
DesK
9/25/10, 10:44 PM
#1

Instämmer helt med dig Sven, jag tittar aldrig på sådana program. Våga vägra sånt!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[SvenA]
9/26/10, 12:07 PM
#2

Jag tittar inte heller på sådana programm men i bland när man sitter och bläddrar runt så kommer man förbi och hör häpnadsväckande kommentarer om dom tävlande av den så kallade jurryn

Så det är inte så konstigt att det förekommer mobbing i skolorna när man tillåter det i TV programm som ses av väldigt många unga personer

Jag anser att man på alla vis måste motarbeta mobbing för vi har alla lika mycket värde det är inge som är mera värd än någon annan

Maria
9/26/10, 8:43 PM
#3

Titta bara på programmet Idol som mer eller mindre har blivit ett familjeprogram där man sitter samlade och hejar fram tina idoler.

Att det sedan sker på bekostnad av andra och en jury som är helt befriade från sans och vett är en bisak verkar det somSkrikandes

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[SvenA]
9/26/10, 10:31 PM
#4

Det är väldigt konstigt beteende från TV ledningen man sänder hela tiden dubbla budskap till våra unggdommar

Upp till toppen
Annons: