Annons:
Etikettövrigt
Läst 1035 ggr
cattan
8/14/09, 5:20 PM

De ser inte vad jag skriver

Hej! jag har problem när jag ska starta nya inlägg i sajten, jag är aktiv i en annan sajt och fick klagomål från seende läsare att de inte ser vad jag skriver - jag använder mig av jaws skärmläsarprogram och fick veta att jag ska markera texten. Ok, då vet jag det - men sen då? Hur gör man när man bloggar - jag har startat en blogg på den andra sajten men vet inte hur man gör för att döpa bloggen jag vet inte ens vad jag har för bloggadress! Har också försökt att infoga smileysar men kan inte det helelr (Suck och skrik"). Hur gör man?

Snälla ni, om ni ser (det går bra med vilkket sinne som helst) om ni förnimmer mitt lilla utrop så hör av er så att jag kan få lite mer levande inlägg både i bloggen och annars. Tack igen från mig!

Annons:
[SvenA]
8/14/09, 6:26 PM
#1

Ven påstår att de inte ser vad du skriver ditt inlägg här är fullt synligt i alla fall

Om du har stängt av den avancerade texteditorn här på i fokus för att få talekot när du skriver spå kan man inte infoga de gula smilisarna .

Man kan inte heller lägga upp klickbara länkar och en del annat

Det beror på att de som har utvecklat i fokus inte följer vindovs standard som våra skärmläsare är anpassade för

Vi som måste ha taleko när vi skriver är helt enkelt utestängda från vissa funktioner här på i fokusvilket är fel enligt mitt sätt att se på saken

Din bloggadress äe http://cattan.medlemmar.ifokus.se/

johan
8/15/09, 11:41 AM
#2

"Vi som måste ha taleko när vi skriver är helt enkelt utestängda från vissa funktioner här på i fokusvilket är fel enligt mitt sätt att se på saken"

Det du ber om är ungefär som att kräva att en rullstolsbunden ska kunna delta i bergsklättringsaktiviteter på samma villkor som en vältränad icke rullstolsbunden person.

Vissa saker går helt enkelt inte att lösa för alla på exakt samma sätt.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

[SvenA]
8/15/09, 5:21 PM
#3

Jag är mycket medvveten att allt inte går att lösa oc det ha jag alldrig krävt heller

Upp till toppen
Annons: