Tillgänglighet

Knapptryckarhysterin

2009-07-03 14:21 #0 av: [SvenA]

Bad tycker ni om den allt vanlugare knapptryckarhysterin när man ska försöka komma i kontakr med olika myndigheter och företag

Jag som inte ser blir fruktansvärt arg på alla dessa knapptryckarval man är tvungen att göra och sbabbt ska det alltid gå annars blir man bortkopplad och måste starta om igen

Tänk vad bra det var när man hamnade hos en elevande person och blev kopplad dit man skulle och hamnade hos rätt person

Anmäl
2009-07-04 02:09 #1 av: emiya

Det är en funktion jag verkligen avskyr! Håller med dig, SvenA!

Ibland är det så många val att jag glömt bort vilket alternativ jag skulle välja och då får jag börja om från början igen! Man är ju en virrig tantSkäms

De flesta har dock den funktionen också att bara du väntar kvar i luren och inte gör några val så kopplas man till slut till "kundtjänst" eller "personlig service" eller vad de nu kallar det.

Anmäl
2009-07-04 09:29 #2 av: [SvenA]

Sjukhusen är dåliga på det i alla fall här i stockholm

Anmäl
2009-07-04 13:16 #3 av: Leffe

Jag gillar inte knapptryckarsystemet även om jag har knapptelefon och är seende. Jag vill ha personlig service och inte sitta och prata med en robot. Det är ju därför jag ringer

Anmäl
2009-07-04 17:00 #4 av: EvaG

Jag hatar telefon över huvudtaget. Använder den aldrig. Har någon typ av telefonfobi sedan barnsben. Så för mej gäller mail eller personligt besök.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.