Annons:
Etiketttillgänglighet
Läst 674 ggr
[SvenA]
2009-07-03 14:21

Knapptryckarhysterin

Bad tycker ni om den allt vanlugare knapptryckarhysterin när man ska försöka komma i kontakr med olika myndigheter och företag

Jag som inte ser blir fruktansvärt arg på alla dessa knapptryckarval man är tvungen att göra och sbabbt ska det alltid gå annars blir man bortkopplad och måste starta om igen

Tänk vad bra det var när man hamnade hos en elevande person och blev kopplad dit man skulle och hamnade hos rätt person

Annons:
emiya
2009-07-04 02:09
#1

Det är en funktion jag verkligen avskyr! Håller med dig, SvenA!

Ibland är det så många val att jag glömt bort vilket alternativ jag skulle välja och då får jag börja om från början igen! Man är ju en virrig tantSkäms

De flesta har dock den funktionen också att bara du väntar kvar i luren och inte gör några val så kopplas man till slut till "kundtjänst" eller "personlig service" eller vad de nu kallar det.

[SvenA]
2009-07-04 09:29
#2

Sjukhusen är dåliga på det i alla fall här i stockholm

Leffe
2009-07-04 13:16
#3

Jag gillar inte knapptryckarsystemet även om jag har knapptelefon och är seende. Jag vill ha personlig service och inte sitta och prata med en robot. Det är ju därför jag ringer

EvaG
2009-07-04 17:00
#4

Jag hatar telefon över huvudtaget. Använder den aldrig. Har någon typ av telefonfobi sedan barnsben. Så för mej gäller mail eller personligt besök.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Upp till toppen
Annons: