Annons:
Etikettsynskador
Läst 1703 ggr
LimE-6
6/9/08, 7:15 AM

Skelar!

Någon mer än mig som gör det? Jag skelar inåt och gjort det sen 2 års ålder.. Har opererat 2 gånger!

Annons:
Leffe
6/9/08, 1:34 PM
#1

Jag gör det efter de opererat ögat för näthinneavlossning. Men det är olika mycket. Det är mycket mer när jag är trött än när jag är pigg

[SvenA]
6/9/08, 7:30 PM
#2

CoolJag gör det inte men jag vet några som gör det Jag tror inte det är väldigt vanligt då det tydligen går att korrigera detta

LimE-6
6/9/08, 10:55 PM
#3

#1 Oj, vad synd.. Hehe jo men så är det för mig åxå, ju tröttare desto mer eftersom man inte orkar hålla koll på ögonen så att säga..

#2 Japp det går att fixa till en viss del.. som jag skrev i första inlägget så har jag opererat 2 gånger så nu ser man inte alls att jag gör det när jag har linser, men innan 2 operationen så gjorde man det! Men jag vill inte fixa min syn helt, det är ju sån jag är, är född så så att så ska det förbli åxå!

[SvenA]
6/10/08, 7:06 AM
#4

Nej var för ska man förändra allt de fel man har är ju en del av personligheten

LimE-6
6/10/08, 7:34 AM
#5

Precis vad jag menade.. desuttom lider jag inte av skelningen eftersom jag har levt med det i snart 18 år.. Men att jag ser dåligt för övrigt är väldigt irriterande, ser skit dåligt på långt håll och speciellt när det är skymmning eller mörkt..

shopgirl75
12/9/08, 9:55 AM
#6

Hejsan

Hittade precis detta forumGlad

Jag skelar oxå väldigt mycket inåt, speciellt på ena ögat. Har oxå opererats två ggr som väldigt liten, men nu finns det inget mer att göra. Skelningen har ju inte så mycket med hur man ser att göra, mer hur man ser UT. Periodvis, särskillt när jag var yngre hade jag väldigt ont av att bada, för när jag tar av mig glasögonen så blir skelningen ännu värre och jag ville  inte att folk skulle få se det.

Annons:
LimE-6
12/23/08, 9:35 AM
#7

Hej och välkommen hit! :)

Okej.. jag skelar som sagt inte så mycket längre.. Jag kan dessutom välja vilket som ska vara normald och viseversa.. rätt komiskt =P

Upp till toppen
Annons: