Annons:
Etikettövrigt
Läst 1412 ggr
wieslaw
2011-04-06 16:38

Ny medarbetare presentation

hej där. har fått den stora äran att bli Medarbetare på synskadade. namnet här är wieslaw. kommer från början frå polen. namnet ska betyda den vise eller den som söker vetskap. om det nu är så får ni väl se såsmåningom. jag ser ljus och mörker och är glad över det. gick naturligtvis på tomtebodaskolan. är ingen debbatör direkt. rommantiker drömmare nostalgiker. tycker om lyssna påo äldre radioteater. läsa böcker. hafft dator i bara tre år. ju mer jag tror att jag kan ju mer märker jag att jag inte kan. arbetar som pianostämmare i st ockholm. älskar mitt jobb träffa människor. tycker för mycket om kakor godiss villket nog syns. vill och önskar att alla ska ha det så bra som möjligt. hjälps vi åt så kan det kännas lite lättare och bättre. ja, mer får ni väl veta i effterhand och det går alltid att fråga mig. har även en hemsida om man på googel söker på pianostämmare där kan man faktiskt se en bild på mig när jag stämmer flygel. stanway förståss. läsa mer om mig och mina 2 böcker som jag skrivit under författarnamnet andre jarz. de har llässts in som daisyböcker faktiskt men större än så blev inte famgången. ingen fara att det blir nobellpriset men seende är roade och intresserade. nu finns ju möjligheten att tömma spargrisen och ge ut sina böcker själv när inget förlag vill göra det. jag hoppass vi kommer att trivas tillsammans och att vi kan få fram lite nya ämmnen att diskutera eller bara berätta om förr eller våraq historier. alla har vi en historia som kan berätass och det är vi andra som avgör om det är intressant. hällsningar wieslaw

Annons:
Upp till toppen
Annons: