Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1513 ggr
EvaG
7/25/12, 6:29 PM

Tack för min korta tid

Harf bara varit Sajtvärd en kort tid här på Synskadade iFokus. En kort, men lärorik tid för mig. Nu har jag fått ett drömjobb i min födelsestad Los Angeles. Ett arbete som jag absolut inte kan och inte vill säja nej till.

Det innebär att från i höst så kommer jag inte ha någon tid över för sajten och lämnar därför från mig värdskapet här. Det blir bumbleboo som tar över. Hon är en helt underbar människa fylld med empati. Hon kommer nog kunna leda den här sajten att bli bättre med hjälp av sina Medarbetare och med hjälp av er medlemmar.

Vill säja tack till mina härliga Medarbetare och till alla er fantastiska medlemmar för att jag har haft den stora äran att fått leda denna sajt.

Kommer att sakna er.

Kram//Eva

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
DesK
7/25/12, 8:38 PM
#1

Eva först och främst många grattis till drömjobbet! Glad Du har under din tid här visat oss att också en liten nischad sajt har stort värde och är betydelsefull.

Bumbleboo är en toppen efterträdare Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Maria
7/26/12, 8:13 AM
#2

Grattis Eva till ditt nya liv och jobb.

Du kommer att vara saknad.

Jag ska göra så gott jag kan och har fullt förtroende för goa Medarbetare.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
7/26/12, 10:14 AM
Upp till toppen
Annons: