Annons:
Etikettövrigt
Läst 1256 ggr
mogfarm
9/5/13, 4:35 PM

Nu har jag varit hos läkaren

Jag får ju skriva hur det gick! Både läkaren och sjuksköterskan kändes sympatiska och lyssnade på vad man sa. Det blir en operation av mitt högeröga som är sämst om en till två månader och sen det andra ett tag efter. Jag vet inte vad jag hade i synskärpa, kunde läsa på drygt halva syntavlan och det är godkänt för att köra bil. Så dessa sakerna var ju bra och en stor lättnad. Däremot var inte läkaren säker på i vilken grad detta kommer att hjälpa. Jag verkar ha lite skumma och diffusa problem med ögonen som ingen egentligen har hittat någon bra förklaring till. Men allt verkar tyda på att det kommer att hjälpa mot de här bländningsproblemen och det som gör att jag ser väldigt dåligt i mörker. Det var ett par grejer som inte var helt hundra men som inte borde påverka synen. Jag tror det var någon reflex eller liknande över gula fläcken, vet någon vad det är så är jag tacksam för en kommentar, och något med ögonbottnarna. Detta vill jag naturligtvis försöka påverka själv med till exempel naturmedel. Har beställt luteinkapslar, vet någon någonting annat? /Monica.

Annons:
Leffe
9/8/13, 8:41 PM
mogfarm
9/8/13, 9:45 PM
#2

Tack så mycket! /Monica.

Maria
9/18/13, 6:15 PM
#3

Jag håller också tummarna.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anterrabae
9/24/13, 3:39 PM
#4

A-vitaminer, antioxidanter och äggula är sådant som är bra för ögonbotten och ffa gula fläcken. Ögonen gillar morötter! Massor av fina ekomorötter (så allt som ska finnas i finns kvar) juica dem gärna! Och är och drick på längden och tvären. Ett äpple i morotsjuicen ger fräschör och släpet fram morotens nyttigheter oc gör dem mer biotillgängliga i juicen.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: