Annons:
Etikettsynskador
Läst 1371 ggr
Anterrabae
2014-02-17 23:40

Ögonmottagningen i morgon

Nu är det dags för besök till ögonmoytagningen. Det är en månad sen jag fick kortisonsprutan som kroppen inte ville ha. Jag ser fortfarande inget på injektionsögat, och i samband med injektionen försämrades synen MARKANT på andra ögat. Ska prata lite med dem om det, och känner att jag inte kommer ta fler av de kortisoninjektionerna.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
mogfarm
2014-02-18 19:10
#1

Hur gick det? Jag kan tänka mig att man kan stöta på motstånd om man säger att man inte vill fortsätta med en medicin som de kanske menar att du måste ha. Det låter jobbigt att även det andra ögat påverkades. Hoppas de kan göra något åt det.

Anterrabae
2014-02-18 21:20
#2

Det var bra så till vida att det inte var någon aktiv inflammation och att det verkar som att det slutat blöda. Kortisonet verkar och så länge den ligger där och har effekt gör de inget. Synen är nära noll, ljus och märker bara. Andra ögat såg han varför det är disigt, förstår inte varför men imponerades över att jag ser så mycket so 30% för det borde jag inte. "Jag fattar inte att du ser 0,2" sa han. Beläggningarna sitter på hornhinnans baksida. Fet är bara att vänta och se.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

mogfarm
2014-02-19 17:26
#3

Det var inte roligt. Hoppas att det blir bättre av sig själv igen eller att du kan förbättra det själv med kost och naturmetoder och sånt som du skrivit om.

Anterrabae
2014-02-19 22:25
#4

Ja nu jobbar jag stenhårt på att försöka fixa detta. Kan ju intenhålla på och inte se liksom.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: