Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2198 ggr
DesK
2016-07-05 09:02

Sorglig nyhet

Vår Medarbetare och vän, tillika en av de största medlemmarna här på iFokus dog igår kväll. Leif Leffe Dollert lämnar ett mycket stort tomrum efter sig.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Maria
2016-07-05 09:03
#1

Så ledsamt 😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Eda
2016-07-05 09:11
#2

Det var mycket tråkigt att höra, jag har stött på Leffe i alla möjliga sammanhang under den tid jag varit med iFokus.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

kim1980
2016-07-05 10:47
#3

Beklagar verkligen tom rummet! Jtid till det. l har lätt för med känsla förlindra. En folk mot mig Den senaste tiden har. Det inte vart som det brukar.. Har in bygd gåva. Men det sagt menar jag att jag har känt av sorg. I bland svårt tyda min box mycket mer en så. Ganska så ofta har jag inget för vara sån som jag är. Empati sort. Här inne på fokus ! Men är inbyggd på mig. Och är rätt uppfostrad med troligen är det som är skillnaden. . Visa vet vad jag syftar på . Mer en vad folk har när det gäller vis folk ras för tallar för fler en mig nu. . Som inte vet vad empati är för nått och med känsla. Många kan sorligt nog bara tänka åt ett håll .. Inte som jag på det bredda sättet tyvärr. . Då blir det i bland blir bra folk i klämda. För har mitt egna sett hantera det. När folk inte har in byggd som jag har.. Men nu är det extra sorg tomrummet. På hela fokus ! Känner jag av på så sett blir svårare få ro innre rastlöshet. Jag har mycket stor förståelse i Leffe saknaden.. Men för det inte enkelt förstå min tv box. . Jag har min far på andra sidan. . Längre tid försökt samla in tydligare bild . I från min far . Men eftersom denne sida har för måga sabba för andra. Mer en dem förstår. Alla har inte hamnat i det facket då blir det ingen förståelsen . Så har det vart o möjligt få utlopp för det.. Nu är det för sent liksom det har tänkt.. Min far föd 1943. Var rastlös mycket järn i elden. Så när jag var liten så hängde inte min hjärna med. Blir suddigt det här kan vart när var som mest mycket lära mig om livet över lag på hårda vägen. . När far tappa tålamodet inte förstår . Så har jag känt mig extra tröghet . Men för el senare brukar svaren pusslet komma. . Har förmåga spola tillbaka tiden.. Men inte vart läge för det.. måste bearbeta det folk gör .

Skorpion76
2016-07-05 14:35
#4

Det är verkligen riktigt tråkigt, men om inte jag minns fel var han sjuk och hade ont. Därför var det säkert bara skönt för hinom själv.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Maria
2016-07-05 14:41
#5

Sjuk var han men han dog alldeles för tidigt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Skorpion76
2016-07-06 07:01
#6

#5 Det kan jag hålla med om. Han har varit ett trevligt sällskap här på iFokus!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Vixxen
2016-07-06 13:27
#7

Vila i frid Leffe! ❤️🌺

Skorpion76
2016-07-07 13:47
#8

Den är är till dig,, Leffe!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

DesK
2016-08-09 19:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Det var en mycket fin och värdig begravning. Här är en bild

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

mollyt
2016-09-09 21:20
#10

Men oj vad tråkigt! Jag tänker på alla hans anhöriga!

Upp till toppen
Annons: