Annons:
Etikettfärdtjänsten
Läst 1500 ggr
[SvenA]
8/13/10, 2:24 PM

Dagens glada nyhet

Nu får jag ha med mig ledsagaren utan att betala en extra avgift för ledsagaren

Vad dett handlar om igentligen är att jag numera är rullstolsburen också samt att färdtjänstförarana av försäkringsvillkor inte får köra min el-rullstol

Så det är inget ont som inte har någott gott med sig

Annons:
Leffe
8/13/10, 5:56 PM
#1

Vad skönt det måste kännas för dig. Det är ju en delseger mot en tungrodd byråkrati och myndighet

[SvenA]
8/13/10, 6:19 PM
#2

Det är enorm seger jag har kämpat i 4 år för detta

DesK
8/13/10, 9:28 PM
#3

Å vad skönt för dig Sven Glad Äntligen fick du ordning på detta. Jag blir så glad Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[SvenA]
8/13/10, 10:20 PM
#4

Det är bara en delseger för nu måste jag få kommunen att förstå hur viktig ledsagaren är och dessa personer har ingen som helst förståelse för att jag altid måste ha ledsagare med mig när jag lämnar bostaden

Så det blir att fortsätta med kampen i detta ärende

DesK
8/13/10, 10:35 PM
#5

Suck alltså ingen hundraprocentig glädje. Säg till om du skulle behöva någon extra påskrift eller intyg att jag instämmer helt i att du behöver ledsagare för att kunna lämna hemmet.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[SvenA]
8/13/10, 10:58 PM
#6

Tack jag har alla intyg jag kan behöva det är nu en domstolssak vi får se vad förvaltningsdomstolem kommer fram till

Annons:
DesK
8/26/10, 10:28 PM
#7

Bara att hålla tummarna då!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[SvenA]
8/26/10, 10:44 PM
#8

Visst är det så det kommer bara att ta en lång tid innan svar kommer

DesK
8/26/10, 10:46 PM
#9

Intet är som väntans tider Flört

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[SvenA]
8/27/10, 10:16 AM
#10

Precis

Upp till toppen
Annons: