Annons:
Etikettböcker-och-taltidningar
Läst 1675 ggr
[SvenA]
2009-04-05 13:39

Har ni läst några bra böcker

Har ni läst några bra böcker nyligen som ni kan rekomendera

Jag själv har läst Björm Hellbergs böcker för en tid sedan han skriver bra tycker jag

Sedan har jag även Läst Hasseldeckarna av Olof Svedelid som varm kan rekomenderas

Annons:
Leffe
2009-04-07 14:09
#1

Jag har läst Grottfolket och håller på mede Mamutjägarna

[SvenA]
2009-04-07 22:31
#2

Hela den serien är mycket läsvärd

concordia
2009-04-08 20:48
#3

Hej!

Jag har lyssnat till millenimtriologin av Stieg Larsson. Otroligt spånnande.

[SvenA]
2009-04-08 23:07
#4

#3 Den är väldigt bra

Jag tycker om när det är miljöer man vet var de är det gör de lite mer spännande

emiya
2009-04-09 02:52
#5

Millenniumtrilogin är verkligen spännande. Läser just nu en bok om sångerskan Billie Holidays korta och tragiska livsöde. Har precis läst den sjunde boken i McCall Smiths serie Damernas detektivbyrå.

Rita-S
2009-04-09 23:38
#6

Yrsa av Margit Sandemo är senaste nyanskaffelsen jag har läst. Annars frossar jag oftast i "goda gamla känningar".

Labyrinten av Kate Mosse är mycket stärkt rekomenderat av mig, jag ramlade över den vid innfallsköp (något jag sällant gör med böcker, jag vill läsa resencioner innan) och annars har jag läst Röda Draken. Eller snarare, lyssnat. Lydbok varianten hörde vi på nån gong vi åkte till Norge.

Jules Verne sina lite änkla berättelser är alltid underhållande, tsarens kurer lyssnade vi på en annan gong på en norges-tur.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Upp till toppen
Annons: