Annons:
Etikettböcker-och-taltidningar
Läst 2418 ggr
[SvenA]
2008-10-04 15:12

Ljudböcker

Läser du mycket ljudböcker så tippsa oss om vad du läser så att vi andra kan få inspiration att läsa

Berätta gärna vad du tycker om böcker och berätta gärna även vilken som läst in den

Det finns ju både bra och dåliga inläsare

En dålig inläsare kan förstöra en annars bra bok

Annons:
Tatsja
2008-10-05 01:30
#1

Harry Potter. krister Henriksson är en underbar uppläsare. Har rätt så många ljudböcker.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[SvenA]
2008-10-05 10:42
#2

Har inte läst dessa som ljudböcker jag läste den första i svartskrift

Krister Henriksson är en br INLÄSARE

De första ljudböcker jag läste var Hamilton seroen som Tomas Bolme har läst in och hnkan verkligen läsa dessa så man tycker sig vara med i handlingen

En annan Bra inläsare är Katarina Everlöv som läser Lisa Marklunds böcker om Agneta Bengtsson som är reporter på en dagstidning

zettan
2008-10-05 18:26
#3

Jag hinner ju aldrig lyssna. men fick tips häromdagen att man kan ladda upp en ljudbok i mp3 spelaren. Ska nog testa göra de i nästa vecka. Kanske kan vara praktiskt. Har en del ljudböcker som ligger på kö här.

[SvenA]
2008-10-05 19:14
#4

Det är ett nycket bra säyy att lyssna på ljudböcker jag gjorde det förut när jag såg hade alltid en ljudbok i spelaren när jag var ute på oromenader nen nu måste jag använda hörseln och orientera mig efter eftersom jag inte ser längre så måste man vara mer uppmärksam på vad som händer runtomkring en

Tatsja
2008-10-06 01:20
#5

Rätt så skönt att lyssna på böcker samtidigt som man håller på med datan eller handarbetar.

sagan om ringens uppläsare gillar jag inte. Tråkig, ingen variation.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

zettan
2008-10-07 09:23
#6

Föresten är de ngn som kan förklara för mig hur man gör för att få över en ljudbok till sin mp3 spelare? Jag får ingen ordning på de här Skäms. Testat att bara kopiera filerna och dra över men de fungerar ju inte GråterGråter

Annons:
[SvenA]
2008-10-07 17:31
#7

Är det MP3 skivor eller vad har du för format

Om det är MP3 markerar du samtliga filer och skicker dessa till MP3 spelaren som borde finnas som en separat enhet som du hittar bland diskar sen sköter det sig själv

Om du däremot har vanliga CD måste du först konventera dessa till MP3 fomatet vilket kan vara jobbigt om man alldrig har pysslat med det

zettan
2008-10-07 18:16
#8

#7 låter som jag måste åka och fjäska lite med brorsan hör jag. Formatera om sånt kan inte ja GråterMen tack för svaret

Upp till toppen
Annons: