Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1683 ggr
Hawknestgrove
11/22/07, 12:47 AM

HAr DU snuskig fantasi?

Inte vad ni tror….

 

Han: Hej!! Hon: Hejsan! Han: Roligt att du kunde komma.Jag har förberett allt. Hon: Jaha, ja jag har ju aldrig gjort det här förut. Han: Inga problem. Det kommer att gå bra. Hon: Hmm, det känns lite spännande. Han: Du, jag har köpt en sån här (håller upp). Du kan väl ta på dej den. Hon: NÄÄ, du skojar?! Han: Jag skojar inte. Hon: Den är ju löjlig. Man kan väl inte ha en sån där på sig. Han: Ta på den nu. För min skull! Hon: --------- Ja, jag gör väl det då. Han: Så. Det blev ju fint. Hon: ---- Han: Ja, då börjar vi då. Vi sätter oss. Hon: Hur gör man? Han: Du tar den i handen. Hon: NÄÄ, va äckligt!!! Han: Nejdå. Ta om huvudet med ena handen. Hon: Ja, å sedan då? Han: Jo, sen tar du och drar med den andra. Hon: Såhär! Han: Ja just så. Det gick ju fint. Hon: Och nu då? Han: Nu suger du. Hon: Nääähää, du skojar!!?? Han: Nej, jag skojar inte. Sug nu. Hon: Va, äckligt. Skall man verkligen göra så här?? Han: Ja. Hon: Är du säker? Han: Jadå, jag har gjort det här förut. Lita på mig. Sug nu. Hon: (suger) Hmmmmmmmm. Han: Nå, vad tycker du? Hon: Smakade salt. Han: Ja, det var väl gott?? Hon: Inte alls så dumt. Hur gör man nu då? Han: Nu särar du på benen. Hon: Va, vad sa du??!! Han: Du särar på benen. Hon: Såhär, menar du? Han: Ja, fast du får sära på benen mera annars kommer man inte åt. Jag skall visa. Hon: Jaha, jag förstår. Han: Just så. Och så tar du den här i handen igen. Hon: Hmmm. Han: Sedan när du pillat fram den här så stoppar du den i munnen. Hon: Jaa. Han: Aaah, där gick det. Hon: Vad gör man med det här gula? Skall man äta det. Han: Ja, kan man göra om man vill. Hon: Jaha. Hmmmm. GOTT!! Han: Hmm, det är inte dumt. Hon: --- Han: Se på mig nu. Jag försöker pilla fram den här lilla skära med fingrarna. Hon: Hmmm! Han: Det kan vara lite svårt ibland och då får man använda munnen. Hon: Hmmmmmmmm!! Han: Man kan suga lite också, då kan det ibland gå lättare. Hon: (suck) Hmmmmmmmmmmmm!!! Han: Nu gick det!! Hon: Jaaa. Han: Tyckte du det var gott? Hon: Ja, det var faktist inte så dumt. Han: Vill du ha mera? Hon: Ja, gärna. Men du, måste det vara så här omständigt?? Han: Jo, men det går till så här när man äter kräftor

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
SusanneStromstedt
11/22/07, 9:37 AM
#1

Örk!!

Det är därför som jag inte gillar kräftor;Det är för snuskigt! Oskyldig

[SvenA]
11/22/07, 11:34 AM
#2

Skrattande

Jenna-Gun
11/23/07, 7:41 PM
#3

Har faktiskt inte provat äta dem. Så då blir det nog inte heller, med denna omständiga prosedur

Nore
11/23/07, 10:55 PM
#4

   Snuskig fantasi, inte alls. Men fy sjutton vad gott det är efteråt när man torkat av sig. Där du bor Gunilla fins de finaste kräftorna o hummern o inte tala om krabban mums o nykokta räker. Det är tur att jag inte bor därnere, vad skaldjur jag skulle äta. Lyckliga dej.    NORE

anebit
11/25/07, 9:38 PM
#5

Skrattande  SkrattandeGunilla, Gunilla så många historier du har på lager…Skrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

emiya
11/26/07, 1:15 AM
#6

Den var bra!Skrattande

Annons:
Hawknestgrove
11/27/07, 9:57 PM
#7

Ja, här är det havskräftor som gäller! Personligen så är jag väldigt förstjust i ostron, men är förbjuden att äta såna snorklösor här hemma…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: