Annons:
Etikettvardagsbestyr
Läst 1898 ggr
ElLobo
3/27/12, 9:40 AM

Han vaknade upp som blind

Fram till för två år sedan jobbade 46-årige Janne som grävmaskinist och lastbilschaufför.

Länk: Han vaknade upp som blind

Annons:
DesK
3/27/12, 10:33 AM
#1

Så förfärligt att vakna upp blind en morgon, men Janne Smångs gör ju ett fantastiskt arbete och har därmed vänt något negativt till något positivt.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
3/27/12, 8:41 PM
#2

Oj, fy va hemskt.

Hade en bekant till några vänner som vaknade blind också, efter några timmar kom synen tillbaka och då var han helt färgblind. Han hade tur som klarade sig så lindrigt undan ändå.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Beavis]
3/27/12, 9:15 PM
#3

Läs kommentatorsfältet om ni kan. Folk är fan inte kloka., vad det verkar?

Anterrabae
3/27/12, 10:31 PM
#4

åh jag blir så arg på sådana personer. Jag klarar generellt inte av att läsa så dumma kommentearer. Kom en bit ner, men inte långt.

Har sedan länge lagt ner så mycket nedbrytande tankar. Jag vill läsa uppbyggliga saker när det gäller folks åsikter. Nyheter och så är såklart annorlunda, (av samma skäl undviker jag gärna skvaller och liknande.)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Beavis]
3/27/12, 10:48 PM
#5

Jag gillar inte skvaller och skitsnack heller, Men bruka läsa kommentatorsfält då de ibland kan vara riktigt roliga. Men i den där stan vekar de inte invånae med alla hästar hemma  ialla fall inte de som kommenterat.

Om det är Jantelag eller avundsjuka vete fan?

Anterrabae
3/27/12, 11:13 PM
#6

Nä det är svårt att säga, känns som ganska mycket missunsamhet också. Hu!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Upp till toppen
Annons: