Annons:
Etiketthjälpmedel
Läst 1722 ggr
Pam89
2012-04-30 11:46

Synskadad utan ledarhund

Hej, jag söker dig som är synskadad utan ledarhund till att svara på några frågor som jag behöver för underlag till mitt examensarbete. Det handlar om din synvinkel på ledarhundskapet. Det är helt anonymt. PM mig här. Jag behöver din hjälp.

Hälsningar Pamela Elmersson

Annons:
Pam89
2012-05-04 11:57
#1

Hej, ville uppdatera om att jag än så länge inte fått något svar och det skulle betyda så mycket för mig om det finns någon där ute som vill hjälpa mig :) Tack på förhand!

DesK
2012-05-04 12:24
#2

Posta gärna samma fråga på de andra funktionshindersajterna här, Hörselskadade och Rörelsehinder. Tyvärr stämmer inte jag riktigt in på dina krav eftersom jag med hjälp av kontaktlinser eller glasögon har fullgod syn, när jag är fri från iriter.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
2012-05-06 23:18
#3

Hej, hur pass synskadad ska man vara för att passa i din undersökning? Såpass synskadad att man är kvalificerad för ledarhund?

Om inte anmäler jag mig. jag är synskadad, synen varierar mellan dåligt och väldigt dåligt, men inte tillräckligt för att ledarhund ska vara aktuellt än.

Jag PMar dig.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: