Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2458 ggr
Anterrabae
5/5/12, 12:02 AM

Klotterplanket 2

Den förra tråden blev lång.

Jag startar en ny tråd om där vi pratar om allt mellan himmel och jord.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
EvaG
5/5/12, 8:44 AM
#1

God morgon till en ny dag säjer jag som ska lägga mig efter nattens arbete. Hoppas ni får en trevlig lördag med allt vad det innebär.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
5/6/12, 2:31 AM
#2

God morgon alla. Hoppas ni får en bra söndag medan jag sover min djupa sömn.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
5/6/12, 12:04 PM
#3

Nu ska jag till min parkbänk och njuta i solen.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anterrabae
5/6/12, 11:13 PM
#4

Idag jag haft städdag. Tyvärr har inte det synkat med en av de effektivare dagarna i mitt liv. jag har grejat och fixat hela dagen. Och det känns inte som jag har fått något gjort. Eller jo, något, men fortfarande väldans lite. Jag hade planerat att göra mycket mer.

Mor min kommer imorgon, och stannar en vecka. Hon får ta röran som den är, och mig med den Tungan ute

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Leffe
5/7/12, 7:37 AM
#5

Nu på morgonen ska jag till veterinären med min katt Lilleman. Idag kommer beskedet om behandlingen gjort honom bättre eller om han ska få gå bort. Tycker själv att han verkar bättre. Han är med de andra katterna mer. Leker me mig och favoritspöt några minuter åt gången. Han sitter uppe mer och mer. Vi får se hur det blir

Sköt om er

Anterrabae
5/7/12, 8:44 AM
#6

åh håller alla tassar för att det blivit tillräckligt mycket bättre.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
DesK
5/7/12, 9:57 AM
#7

Jag håller också tassarna för Lilleman

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

EvaG
5/9/12, 6:39 AM
#8

God morgon. Sitter här med en kopp te innan det är dags sova några timmar efter nattens arbete. Hoppas solen är kvar sedan när jag vaknar. I så fall blir det några timmar på parksoffan. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

DesK
5/9/12, 8:55 AM
#9

God morgon här regnar det, men det behövs och jag kanske får lite gjort vid datorn idag. Ha en fin dag allesammans!  Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Leffe
5/9/12, 12:35 PM
#10

Nyss uppstigen. Uppdaterade min hemsida i natt och såg en film innan jag gick och la mig.

Sköt om er

Anterrabae
5/9/12, 11:41 PM
#11

God kväll, eller kanske snarare natt. Glad

Har min mor på besök, så det blir inte mycket datortid. men det är mysigt i alla fall.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Leffe
5/11/12, 12:45 PM
#12

Helt plötsligt försvann solen. Nu är det bara grått på himlen. Nu har det börjat regna. Fast det är varmt och skönt. Det är en lugn dag och jag kommer titta på hockey på teven. Sköt om er

DesK
5/11/12, 12:46 PM
#13

Här regnar det ett sånt där fint vårregn, så idag får jag vila från trädgården. Ska försöka sortera bilder och andra filer på vår server Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
EvaG
5/12/12, 4:51 AM
#14

God morgon, god morgon. Det är lördag och jag ska sova nu efter en kopp härligt rött te.Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

DesK
5/12/12, 11:10 AM
#15

Det var en kall morgon, men nu börjar solen titta fram Glad Önskar er alla en fin dag! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Leffe
5/13/12, 9:34 AM
#16

God morgon. Nu ska jag ut i Stockholms skärgård och njuta av det fina vädret.

Sköt om er

DesK
5/13/12, 9:47 AM
#17

God morgon, sitter på altanen i solen och njuter av min ovanligt sena frukost. Solen lyser från en klarblå himmel och det är riktigt varmt Glad Önskar er alla en riktigt skön och fin söndag! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
5/14/12, 12:38 AM
#18

Vi startade med fin och varm söndag, och avslutar den med stormbyar. Det har varit ganska soligt, men blåsigt här i helgen. Inte störande varmt.

Mor min har hälsat på en vecka, hon åker hem i morgon. Känns lite tomt att tänka på det.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Leffe
5/14/12, 10:02 AM
#19

Snart ska jag iväg till Karolinska för gångtest. Gör det varje halvår och det innebär att jag ska gå så långt som möjligt på plan mark under sex minuter. Mitt rekord är 240 meter. Hoppas jag kan slå det för då vet jag att medicinen verkar.

Sköt om er

EvaG
5/16/12, 4:03 PM
#20

Nu är det snart dags att ge sig av till arbetet igen. Är mätt och belåten efter en god portion mat. Önskar er alla en trevlig kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
EvaG
5/18/12, 3:28 AM
#21

God morgon. En del kanske har ledigt denna klämdag och det kan ju vara skönt. Hoppas på fint väder, men först ska jag sova efter nattens arbete. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anterrabae
5/18/12, 9:19 AM
#22

Idag ska vi på marknad i Ö-vik. Det ska bli mysigt. Vi hoppas på finväder och vårvärme samt mycket roligt att titta på!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

DesK
5/20/12, 12:52 PM
#23

Det låter mysigt med marknad Glad

Här är rätt grått och svalt, men jag måste fixa mer i trädgården, så jag har tagit på mig en extra tröja, är bara inne en sväng för att dricka en god kopp kaffe Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
5/21/12, 5:13 PM
#24

Det var jättemysigt, jag hittade nya walkingskor av typen MBT. De har varit eftersökta. Nu njuter jag solen och sommarvärmen medans maken avslutar valpkursen!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

EvaG
5/22/12, 10:53 AM
#25

Jag har precis gjort mig i ordning för att gå ut och koppla av i solen några timmar. Sedan är det dags för en matbit och förbereda sig för nattens arbetspass. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
5/23/12, 7:18 AM
#26

God morgon. En helt underbar morgon. Sol och redan varmt. Och då ska jag sova några timmar. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
5/23/12, 11:51 AM
#27

Härligt väder idag också. Snart dags kasta ut teven och datorn.

Sköt om er

Annons:
DesK
5/23/12, 5:25 PM
#28

Här blommar häggen, så nu tar skomakarn semester Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
5/23/12, 10:30 PM
#29

och här är häggen förbi och syrenen utslagen..

vackert så det nästan gör ont, och så kortvarigt.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Leffe
5/23/12, 10:46 PM
#30

Syren är vacker och luktar gott

Leffe
5/24/12, 11:04 AM
#31

Jo solen skiner. Rexarna ligger redan på balkongen, men absolut inte skogisarna - de sitter och tittar ut genom köksfönstret istället. Ska ut och köpa billiga karameller - extra pris. Har möte med styrelsen i patientföreningen för PAH i kväll.

Sköt om er

Leffe
5/25/12, 6:43 AM
#32

Nu på morgonen ska jag till husläkarmottagning för blodprov och koll av blodtryck. Har nu börjat tåla nya medicinen. Ingen huvudvärk och magen har stabiliserats. Positivt.

Det negativa är att jag fått mycket vätska i benen. Idag kommer jag få besked om jag ska åka in akut och tappas på vätska intraviöst (heter det så?)

Solen skiner och det ser ut vara toppenväder.

Sköt om er

DesK
5/25/12, 8:22 AM
#33

Vad skönt att medicinen verkar som den ska! (Intravenöst) Här är fantastiskt väder, så jag njuter av min frukost på altanen Skrattande

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

EvaG
5/26/12, 12:51 PM
#34

En lördag med lite sämre sommarväder än dagarna före, men varmt och skönt ändå. Nu ska jag faktiskt städa lite här hemma. Sedan blir det mat och att göra sig i ordning för nattens arbetspass. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
EvaG
5/27/12, 3:27 PM
#35

Suttit i solen hela dagen. Nu ska jag hem och göra mig klar för nattens pass. Önskar er en trevlig kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anterrabae
5/27/12, 7:27 PM
#36

Jag skulle inte suttit uppe och kollat mello igår. men gjordet det i alla fall eftersom de svenska poängen var så bra. Det tog ju inte slut så jag satt kvar. Således var jag trött i morse.

Idag känns det som jag jobbat bårt med både buvud och kropp, men icke. Jag har mest uppfostrat en trotsig hundvalp, och försökt förklara varför för en inte riktigt lika trotsig fyraåring.

Men jag har faktiskt lyckats vara ute en del, tvättat och hängt ute. Samt sett till att vi förtärt både frukost och middag på altanen. Det är nog fortfarande varmt nog för kvällsmat där.. Får se vad familjen tycker om det.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Leffe
5/29/12, 1:35 PM
#37

Trodde det skulle vara varmare idag än vad det är. Sitter och slötittar lite på tennis. Katterna njuter av solen på sängen.

Sköt om er

Leffe
5/30/12, 11:40 AM
#38

Nu har vi riktig sommar. Solen skiner och plötsligt är det bara mulet. Ser ut som det kommer bli regn.

Sköt om er

DesK
5/30/12, 12:02 PM
#39

Här är växlande molnighet och ganska kallt. Idag är det datorjobb som gäller för mig. Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Leffe
5/30/12, 12:03 PM
#40

Jag tänker sätta mig och spela lite TV-spel

EvaG
5/30/12, 5:53 PM
#41

Ska ge mig i väg till arbetet nu. Tror det blir en stillsam natt. Önskar er alla en trevlig kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
EvaG
5/31/12, 4:32 AM
#42

God morgon. Nu är det sista dagen i maj för denna gång. Ska krypa ner i sängen nu och sussa gott. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

DesK
6/1/12, 10:11 PM
#43

Goder afton här sitter jag vid min nya stora datorskärm och kan konstatera att det ännu strax efter klockan 22.00 är nästan fullt dagsljus ute. Det finns inget som slår våra nordiska sommarnätter! Skrattande

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
6/2/12, 5:15 PM
#44

Åh, lyxigt med ny datorskärm!

Så sant om våra ljusa sommarnätter. Det är verkligen stor skillnad över landet.  vi har mycket mörkare här nere på natten än de som bor norröver. Även om det fortfarande är ljust.

Idag är jag hemma och tar hand om febreig och sjuk dotter. Men igår hann jag i alla fall med att sikta en tunna kompostjord.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

DesK
6/5/12, 8:29 AM
#45

God morgon, ännu en gråkall dag här, så det får nog bli städ och tvätt här.

Jo nya skärmen är toppen och nya linserna likaså Glad det är härligt att det äntligen finns månadslinser i mina styrkor Glad Nu väntar jag bara på mina nya glasögon.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
6/8/12, 6:04 PM
#46

Jippie! Jag har fått nya glasögon som ändrar sig efter ljuset och har läsglas nedtill, dessa ska jag ha när jag kör bil och är ute, men de funkar även kanonbra vid datorn Glad Det är alltså svaga glasögon som jag har utanpå mina kontaktlinser. Optikern och jag hoppas att mina iriter ger med sig lite med hjälp av dessa glasögon.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Leffe
6/8/12, 6:05 PM
DesK
6/8/12, 6:07 PM
#48

Japp det är det! Skrattande Så nu får alla gärna hålla tummarna att de däringa eländiga iriterna håller sig borta från mig.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Anterrabae
6/10/12, 11:59 AM
#49

Härligt med glasögon och linser!! Håller alla tummar och tår jag kan för att det ska bli bra med iriterna.

Hur går det förresten med iriter och linser? Får du ha linserna om iriterna tar fart igen?

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

DesK
6/10/12, 6:01 PM
#50

Tack Ida, nej det öga som jag har irit på bör jag självklart inte ha nån lins i, (mest därför att linsen blir förstörd av kortisondropparna). Eftersom jag inte har stereoskopiskt seende går det ju rätt bra att bara ha en lins i det friska ögat Glad Så här långt känns glasögonen kanonbra Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
6/11/12, 1:07 AM
#51

Aha till mig sa de att jag inte kunde ha linserna eftersom de sitter ivägen för att tillgodose sig alla kortisondroppar fullt ut. men klart, om linserna dessutom skulle paja så är det ju ett skäl till att låta bli.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Leffe
6/11/12, 11:42 AM
#52

Har legat och dragit mig i sängen tills nu. Nu ser jag med spänd förväntan fram mot Sveriges premiär i fotbolls-EM. Sedan har vi engelsk speedway i TV-rutan och natten Stanley Cup final i hockey får inte glömmas bort. Herre gud vad jag är upptagen!

Sköt om er

DesK
6/15/12, 7:04 AM
#53

God morgon, idag är det skolavslutning och sista dagen med barn i grundskolan för mig Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Leffe
6/16/12, 4:02 AM
#54

Visst har vi ett konstigt väder?

Leffe
6/17/12, 12:50 PM
#55

Nu ska jag över till min syster och hjälpa henne med lite tips och råd angående borrning i väggen. Ute regnar det.

Sköt om er

Annons:
Anterrabae
6/17/12, 11:46 PM
#56

Undrar stilla vart sommaren blev av?

Annars tränar jag en hel del med vovven. Han växer och lär sig. Jag anar att han kommer att arta sig fint Flört

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

DesK
6/21/12, 8:37 AM
#57

God morgon här skiner solen och det är varmt och skönt ute, så nu sitter jag på vår nyrenoverade balkong under parasollet och njuter Glad

Ida ja det har jag också undrat, en nu verkar den ha kommit hit Skrattande

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Leffe
6/21/12, 10:26 AM
#58

Jag ska iväg och ta blodprover och blodtryck. Sedan blir det ett besök i affären där man kan köpa drickbart till midsommaraftonen,

Sköt om er

Anterrabae
6/21/12, 2:39 PM
#59

Här tar vi det lilla lugna idag. jag är allergisk, för första sommaren på flera år. Jag undrar vad det kommer sig.

Rakel badar på altanen, jag pysslar i köket. Mjölksyrade morötter, långkok och blötläggning av böonr och så vidare.

Borde baka också.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Leffe
6/24/12, 3:17 PM
#60

Vid 12-tiden tittade solen fram. Vid 14-tiden ösregnar det. Nu är det sommar.

Sköt om er

DesK
6/25/12, 8:00 AM
#61

Leffe det kallas för omväxlande väder.

Här har det varit rätt soligt hela helgen men nu regnar det till och från, alltså är det växlande regnighet Oskyldig

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Leffe
6/25/12, 11:29 AM
#62

Vet ni en sak - det regnar och det har ni aldrig hört förut denna sommar, eller….

Hur som helst så sköt om er

Annons:
Anterrabae
6/25/12, 9:35 PM
#63

Haha, är det inte fantastiskt hur man tycker att det har regnat hur länge som helst. Jag tänkte på det idag. Men här har det bara regnat i en knapp vecka, om ens det. Innan dess har det varit kallt och blåsigt, men inte regnigt. Förvisso känns det som lika lite sommar i bägge fallen, men regnat länge har det inte här i alla fall.

Inatt slutar det regna här, och imorgon och de kommande dagarna utlovas sol och dryga 20 grader Skrattande

Idag har jag varit och startat upp en allergiutredning. Får se vad de kommer fram till. Hehe

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Beavis]
6/26/12, 11:19 PM
#64

Det var ju knappt någon  vår. sen varmt och soligt i någon vecka innan Tor började sitt rallylopp över molnen, verkar vara ett lånlopp i år?

Anterrabae
6/26/12, 11:26 PM
#65

Idag har jag och dottern varit med vänner på stranden, Hela dagen! Hur mysigt som helst! Glad

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Beavis]
6/26/12, 11:31 PM
#66

#65 Tänkte att "du kan inte bo i stockholm" och det gjorde du inte… för här har det varit mulet och regnigt större delen av dan.

Anterrabae
6/26/12, 11:39 PM
#67

Haha, nej inte stockholm. Bor strax norr om göteborg. Vi hade tokregnet igår, och under helgen som var i stället.

Får glädjas åt att för en gångs skull vara den som sitter med sol, vi brukar ju annars leda regnligan! Cool

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

EvaG
6/28/12, 8:12 AM
#68

God morgon. Nu har jag vaknat till liv igen efter  LA-trippen där jag fick vara med om en stor historisk händelse.

Började arbeta direkt när jag kom hem. Nu har jag ett par dygns lugn. Önskar er alla en trevlig dag

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[Beavis]
6/28/12, 11:22 AM
#69

Tack detsamma

Annons:
EvaG
7/1/12, 10:10 AM
#70

En ny sommarmånad och det är en sol som värmer. Idag gäller parken, parksoffan och en termos kaffe och några timmars avkoppling. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[Beavis]
7/1/12, 10:58 AM
#71

Jag har aldrig hajat grejen med att hänga på en parksoffa? blir det inte trist?

Anterrabae
7/2/12, 1:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#72

det är inte utan att man längtar tillbaka, just nu är det mest regn och blåst här.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

EvaG
7/2/12, 10:34 AM
#73

#71 Finns inget härligare att sitta där och njuta i solen se hundägarna med sina hundar, att se fåglarna aktiviteter med mera, med mer. Helt enkelt sitta där och meditera och glömma den bistra verkligheten ett tag.

#72 Härlig bild. När kommer riktiga sommaren?

Nu ska jag nog gå till min parksoffa och bara slappa och "meditera" innan det är dags att åter gå och arbeta. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anterrabae
7/2/12, 4:24 PM
#74

Vem vet, här blåser det och småskurar. Tungan ute

Tycker att det kan mojna!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Beavis]
7/2/12, 9:29 PM
#75

#74 mmm Svensk sommarFlört

Anterrabae
7/2/12, 10:54 PM
#76

Eller hur, men på eftermiddagen och kvällen stillnade det och solen kom fram och värmde. Vi fick oss en riktigt solig och varm men något blåsig kvällspromenad med vovven.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
EvaG
7/3/12, 11:10 AM
#77

Ledig i kväll. Funderar på att åka över till Danmark och se hur nöjeslivet är där en tisdagkväll. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
7/3/12, 12:18 PM
#78

Vilket härligt väder. Kommer att åka till Solvalla och titta på eftermiddagstravet.

Sköt om er

[Beavis]
7/3/12, 8:39 PM
#79

Idag var det tokvarmti stan. Jag kan avråda ifrån att gå ut i kostym i detta väder. Jag gjorde det och höll på att rinna bort

Anterrabae
7/3/12, 9:23 PM
#80

Härlig sommar, synd bara att jag blev så allergisk när grannen klippte gräset. Har pysslat lite med mina tomater, och hängt tvätt ute och myst.. Även om allt gått långsamt. Tungan ute

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Leffe
7/4/12, 11:15 AM
#81

Tänk andra dagen med full solstyrka. Ska det bli en sommar, hoppet finns

Sköt om er

EvaG
7/5/12, 9:47 AM
#82

God förmiddag. I kväll börjar åter arbetet efter några dagars ledighet. Så det blir en lugn dag innan det är dags. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[Beavis]
7/5/12, 11:16 AM
#83

inte lika soligt idag verkar det som

Annons:
Leffe
7/9/12, 12:12 PM
#84

Här funderar solen på om den ska titta fram eller ej. Det är mest moln på himlen. Vad ska då jag göra idag? Ja vem vet.

Sköt om er

Anterrabae
7/9/12, 12:17 PM
#85

Jag vet vad jag borde göra, men är liksom slut på ork för tillfället. Borde tvätta medans vädret är soligt och lite blåsigt. Smidigt att torka tvätten ute då.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

EvaG
7/10/12, 3:19 AM
#86

Det är tidigt den 10 juli och det är kvavt ute. Arbetspasset är slut och nu ska jag försöka sova i denna värme. God morgon på er när ni kommer upp och jag önskar er en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anterrabae
7/10/12, 9:42 AM
#87

Jag hade turen att få sovmorgon till nu! Glad mycket skönt! Idag är det fortsatt fint och jag ska njuta av vädret, samt börja grejja inne inför besök av min kusin om en vecka. (Ni får gärna ändra mina smilysar när de är felaktiga, Hr inte tillgång till de riktiga från mobilen)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Leffe
7/10/12, 12:45 PM
#88

Mulet ute, men det är ju sommar förstås. Det är varmt i alla fall.

EvaG
7/12/12, 10:06 AM
#89

Ja då är  det torsdag och det är, som vanligt, mulet ute. Nyss uppstigen efer nattpass. Ont i huvudet. Misstänker det är åska i löften. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
7/13/12, 3:24 AM
#90

Tror ni på skrock? Vilket som det är fredag 13:de. Hur många av er har sista arbetsdagen i dag innan semester? Vad som än händer och sker önskar jag er en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
7/13/12, 12:31 PM
#91

Regnet öser ned och åskan dundrar. Sommar, sommar, sommar…. Det känns som en bra städdag med andra ord.

Sköt om er

[Beavis]
7/13/12, 1:15 PM
#92

Mysväder, nu skulle man ha haft en öppen spis i lägenheten så man kunde tända en brasa och grilla lite korv.

DesK
7/15/12, 7:46 AM
#93

Eva nja fredagen den trettonde brukar vara min turdag Flört men intei fredags. Regnet öste ned och jag fick en ny irit Gråter men igår lyste solen till och från hela dagen och det kom inte en droppe regn Glad Får se hur det blir idag, just nu är himlen jämngrå.Beavis du får komma hit till oss. Så mycket som vi har eldat i öppna spsen denna sommar har vi inte gjort sen vi flyttade hit (det är vår femte sommar här)

Ha en god söndag allesammans! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Leffe
7/17/12, 1:20 PM
#94

Solen vet inte riktigt hur den ska ha det. Solstrålarna lyser upp och värmer så skönt för att plötsligt försvinna. Kommer tillbaka, försvinner och så vidare. En lugn dag enligt planerna, men man vet aldrig - planer brukar spricka.

Sköt om er

Anterrabae
7/18/12, 1:10 AM
#95

Idag kom min kusin med sin son. De ska ha en skön västkustsemestet och vi hoppas på lata dagar, sol och bad. Men vi får väl se. Vi har haft ganska mycket sol, men även mycket blåst så det har inte varit så varmt. Men ljust i alla fall.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Leffe
7/20/12, 8:50 AM
#96

Dagen börjar med ett veterinärbesök. Fröja ska bli av med sina stygn. Sedan blir det några timmar i lugn och ro innan det är dags att ge sig i väg till min ena systersons bröllop.

Solen skiner och sköt om er

Anterrabae
7/21/12, 12:41 AM
#97

Efter några timmar med småbarn och fika och mys på stranden så hade vi en skön och lugn eftermiddag och kväll. Man blir trött av sol och hav.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Leffe
7/22/12, 10:18 AM
#98

Soligt. Idag är det Hagaparken med Fjärilshuset och Koppartälten som gäller.

Sköt om er

EvaG
7/24/12, 9:05 AM
#99

I eftermiddag ska jag till Berlin på arbetsresa. Kommer sedan hem i morgon igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
7/25/12, 8:04 AM
#100

Uppe tidigt för jag måste ringa Hjälpmedelscentralen. Fick punktering på elrullstolen på Skansen i går.. Katterna tittade lite förvånat på mig från sina liggplatser när jag gick upp

Sköt om er

DesK
7/25/12, 8:05 AM
#101

Aj då inte kul med punktis, hoppas de fixar rullen snart åt dig. Jag sov ovanligt länge idag, ända till 7.30. Nu njuter jag av en god frukost, iFokus och tidningarna Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Beavis]
7/25/12, 2:28 PM
#102

Jag sov till 11,45 ca t o m länge för mig. livet e mysigt…

Maria
7/26/12, 8:12 AM
#103

Här är fantastiskt väder idag och redan 23 grader i skugganGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
7/26/12, 10:13 AM
#104

Mulet ute. Sovit dåligt i natt och redan uppe. Det blir nog ingen bra dag idag - eller också blir det det.

Sköt om er

Annons:
[Beavis]
7/26/12, 1:58 PM
#105

Jag e seg som vanligt. men har saker att göra. så ska tvinga mig att sätta igång… inaktivitet gör en slö

Maria
7/29/12, 9:04 AM
#106

Här skiner solen och man kan inte tro att det i går eftermiddag var regnkaos här i Göteborg.

Spårvägen stannade upp och Nordstan evakuerades.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
7/29/12, 11:38 AM
#107

OS från morgon till kväll just nu. Ögonen är väl snart fyrkantiga.

Sköt om er

EvaG
7/29/12, 2:45 PM
#108

Det är jobbigt på arbetet. Mycket som ska ordnas innan jag flyttar. Ledigt till i morgon då jag ska till Paris på arbetsresa över ett dygn. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

DesK
7/29/12, 7:27 PM
#109

Målarmästarn kikar in en sväng. Leffe det ska bli intressant att se dina fyrkantiga ögon sen Flört Eva oj oj oj det låter tufft! Men det blir säkert bra! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
7/29/12, 7:31 PM
#110

Dags för en ny tråd Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: