Annons:
Etiketttillgänglighet
Läst 1290 ggr
Maria
8/3/12, 3:17 PM

Blind nekades Pizza

Detta är för bedrövligt.Skrikandes

Hur kan man bara med att hänvisa till en annan restaurang?

Han visste ju dessutom hur han ville ha sin Pizza.

Att de inte har en meny med blindskrift kan jag acceptera men de kan väl för sjutton prata med folk.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
DesK
8/3/12, 3:31 PM
#1

Sånt här är verkligen för bedrövligt! Skrikandes Som tur är finns det också bra exempel på hur restauranger försöker hjälpa de som har något funktionshinder. När jag bodde på Värmdö handlade jag då och då färdig pizza i en liten pizzeria  /kiosk. En dag ringde pizzabagaren och undrade om jag kunde hjälpa honom med en blind kund som bara kunde tyska. Visst sa jag, ge honom luren bara! Det hela löste sig på bra vis, tysken fick den pizza han ville ha och var glad och tacksam för min hjälp Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Maria
8/3/12, 4:21 PM
#2

Det var en solkenshistoriaGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
8/4/12, 12:01 PM
#3

Det är som pizzerian när  här hemma. Kommer jag rullande i min elstol dit så kommer de i princip ut redan innan jag är framme och frågar vad jag vill ha.

Maria
8/4/12, 1:12 PM
#4

Det kallar jag serviceGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: