Annons:
Etikettvardagsbestyr
Läst 1702 ggr
Anterrabae
2012-09-30 19:25

Lyckad operation!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som de flesta här vet behövde jag ju operera ögat för snart en månad sen. Tänk var fort tiden går!

Hur som helst så surfar jag ju mest på IPad för att den skärmen är så mycket bättre än min laptop. Men, så var jag idag tvungen att greja lite med bilder och sånt så Laptopen var ett måste. Jag kände lite modig så jag ställde om datorn från högkontrast till vanliga inställningar och det gick bra. Men lite trött i ögonen blev jag. Man måste ju luta sig så nära skärmen för att se.

Så, trött i ögon och nacke sträckte jag efter ett tag på mig, och tog av glasögonen, gnuggade näsryggen och döm om min förvåning när jag upptäckte att jag såg bättre på Normalt avstånd till datorn utan glasögon, än med!!

Så, just nu och för tillfället datar jag som vanligt folk, nästan i alla fall. Något zoomat, men vad gör det! Alla bilder är där, och jag behöver inte bryta naken för att se datorn! Skrattande

Jag är så nöjd med operationen!
Det får min dotter dansa för! Kyss

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
DesK
2012-09-30 21:30
#1

Åh Ida vad glad jag blir! Hoppas nu att det håller i sig! Kyss

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
2012-09-30 22:13
#2

Det hoppas jag med! Glad

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Maria
2012-10-01 06:19
#3

Det var roliga nyheter. Jag hoppas också att det håller i sig.

Fin tös du har.Kyss

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anterrabae
2012-10-01 11:24
#4

Tack!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[sakring]
2012-10-02 21:38
#5

Roligt att höra. Säger som de andra hoppas att det håller i sig. Men jag förstår dig, att titta närmare när man ser något otydligt är något man gör av vana.

Emo
2012-10-11 12:58
#6

Glädjande att läsa och roligt att se den fina bilden på din söta dotter.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Anterrabae
2012-10-29 15:42
#8

Jag var hos ögonläkaren i fredags för kontroll. Och på den månaden sen sist, trots minskat kortison, så är synen bättre, läget stabilt och jag kan fortsätta trappa ner. :) inga nya ingrepp planerade med andra ord!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Maria
2012-10-29 15:49
#9

Åh det var goda nyheterGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anterrabae
2012-10-29 19:53
#10

Skrattande

ja, jag blev väldigt lättad och glad!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: