Annons:
Etikettövrigt
Läst 1530 ggr
[annajohannas]
12/10/13, 10:56 AM

Dålig skottning

Jag blir så trött, när de inte skottar ordentligt vid övergångsställena. Var i går och handlade, och jag kunde inte hitta övergångsstället. Var tvungen att gå tillbaka en bit, för att sedan gå vid bilarna. Detta är ju något som jag aldrig tänkte på, när jag kunde se ordentligt. Pratade med kommunen, och de i sin tur skulle ta kontakt med de som skottar. Hoppas att det blir någon bättring. Hur har ni det där ni bor?

Annons:
DesK
12/10/13, 1:38 PM
#1

Detta verkar vara ett problem på många håll, tyvärr. Tror dock att det är bättre i norra delen av landet 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[annajohannas]
12/10/13, 5:07 PM
#2

Det är nog för att ni är mera van vid snö😉. Antingen beror det på pengar, eller bara ren lathet. Men det är fruktansvärt irriterande.

[Mustangcab]
12/10/13, 9:16 PM
#3

Här är rena isgatan vill jag lova!

[annajohannas]
12/10/13, 9:18 PM
#4

#3 De tycker kanske att sjukvården har för lite att göra. Så de fixar in lite mera patienter med benbrott😃.

mogfarm
12/10/13, 9:29 PM
#5

De på gatukontoret kan jobba extra på akuten eftersom de har det lugnt på sitt vanliga jobb! Här har vi ingen snö, och det är flera plusgrader.

[Mustangcab]
12/10/13, 9:29 PM
#6

Ja det är nog så😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: