Annons:
Etikettövrigt
Läst 1875 ggr
mogfarm
12/12/13, 6:32 PM

operation två klar.

I dag har jag opererat mitt andra öga. Undersökningen av det ögat jag opererade sist gick bra. Det hade läkt bra och gula fläcken såg hur bra ut som helst. Det var jag lite nervös över, mer än en läkare har ju snackat om att det kan svullna upp där och så, speciellt om man har diabetes vilket jag har haft i närmare 30 år. Synskärpan var mycket bättre. Allt tyder på att jag kommer att få fullt normal syn när jag har köpt ett par nya glasögon vilket jag kan göra om sex veckor. Så jag känner en enorm lättnad nu. Jag kan verkligen rekommendera den här kliniken om någon som läser detta har problem med gråstarr eller något annat som de behandlar på privatkliniker, det var Ögonlasern i Lund, och läkaren Anders Granberg. Jag är verkligen nöjd med alla där.

Annons:
[annajohannas]
12/12/13, 9:46 PM
#1

Vad skönt att allt gått bra, och att det är över😃.

mogfarm
12/13/13, 10:38 AM
#2

Tack för det!

Anterrabae
12/24/13, 12:18 PM
#3

Åh vad bra att allt gick bra! ❤️

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

mogfarm
12/24/13, 2:55 PM
#4

Tack! Ja, det gör livet betydligt lättare. Jag kan köra bil när det är mörkt nu, åtminstone här hemma. Vet inte riktigt på en större väg. Jag har blivit mer närsynt än innan men allt tyder på att jag får normal syn när jag köpt nya glasögon. Ha nu en riktigt god jul!

[annajohannas]
12/24/13, 4:46 PM
#5

#4 En riktigt God jul på dig.

Upp till toppen
Annons: