Synskadade iFokus

Synskadade

Etikettövrigt
Läst 1466 ggr
Jenna-Gun
0

Ny blogg om oss

Har öppnat en blogg om blinda o synskadade.

Det är inte tänkt att den ska konkurera med denna sajt.Men ju flera sajter ju mer chans är det att man når ut till allmänheten. Frn ena bloggen får fortsätta vara en kattblogg

Jenna

blindasidan.bloggplatsen.se

[SvenA]
0

Om du lägger in en klickbar länk här så kanske flera kommer in där lägg även en länk hit där

Jenna-Gun
0

Aj som tusan var den inte klickbar

http://blindasidan.bloggplatsen.se

[SvenA]
0

Tack

Du talar om en kod till höger som ska fyllas i den koden hittar inte skärmläsaren så det fungerar inte att skriva in något

Jenna-Gun
0

Men konstigt koden är ju bara vanliga bokstäver.

[SvenA]
0

Det fungerar inte skärmläsaren läser spammskydd så den hittar inte koden

Jag misstänker att det den ser är ordet spamskygg och det kan väl ändå inte vara en kod

Leffe
0

Det är sådana där bokstäver som man ska skriva i en ruta för att bekräfta. Bokstäverna är en bild i BMP-format och Sven har lärt mig att skärmläsaren läser bara bilder som har en text i bakgrunden

Jenna-Gun
0

Jag har mailat blogga-gratis , men inte fått svar än. Om det går att fixa på nått sätt.Annars får jag leta vidae på ett annat ställe.

Men de som äger portalen ska ju veta om att talsynteser inte läser koder. Så den upplysningen är bra för dem

Jag kan ju inte ha en blogg som jag själv inte kan skriva i när jag har syntesen själv, pga koder

Leffe
0

Varför inte använda din bloggsida på iFokus

[SvenA]
0

Tittar man på din blogg här på i fokus så är den tomm

Jenna-Gun
0

Har inte tänkt på det alls. Men den är så tråkig.

Få se hur jag gör

Men  får kanske kopiera över allt till den.

[SvenA]
0

Den fungerar i alla fall med skärnläsare och du kan säkert få till den på ett bra sätt den har ju en egen adress också som du kan dela med till vänner och bekanta

Jenna-Gun
0

#11 Jo den funkar nog.

Bloggen blev här på iFokus pga alla koder som ska skrivas. Talsyntesen läser inte koderna :(

Jenna

OBS är det någon som sparat länken  till  blogg i #0 så ta bort en

Leffe
0

Här är adressen direkt till nya bloggsidan
http://jenna-gun.medlemmar.ifokus.se/Blogs/

Den ligger även på Länksidan under BlogRoll

Jenna-Gun
0

Tack Leffe

[SvenA]
0